Działamy nieszablonowo, ponieważ wymaga tego nasza branża. Odrzucamy masowe pozyskiwanie i pozycjonowanie Klientów - zostawiamy to agencjom, które nie dostarczają efektów.
Nasza oferta kierowana jest do firm, które potrzebują skutecznego pozycjonowania i konkretnych efektów - nie tylko w postaci pozycji, ale także w postaci wzrostu sprzedaży, leadów, zapytań, klientów.
Proponujemy Ci transparentne i jasne zasady naszej współpracy. Chcielibyśmy zaproponować Ci rozwiązanie poznając Twoją firmę. Wiemy, że tylko mając pełne spektrum informacji będziemy mogli zaproponować właściwe rozwiązanie.
Pozycjonowanie stron firmowych
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie zagraniczne
Pozycjonowanie wizytówek Google
Szkolenie i konsultacje SEO
Badanie potrzeb i ustalenie celów
Jako właściciel firmy, wieloletni przedsiębiorca z dużym doświadczeniem w biznesie wiem jak ważne jest zbadanie potrzeb ustalenie realnych celów biznesowych przy opracowywaniu strategii SEO. Dlaczego bardzo ważne jest dla nas zrozumienie Twojego biznesu jego specyfiki. Im więcej wiemy i rozumiemy tym bardziej precyzyjni jesteśmy w opracowaniu najlepszych rozwiązań.
Analiza sytuacji SEO, widoczności
Na tym etapie badamy obecną sytuację Twojej strony w kontekście SEO i widoczności w Google. Inaczej przystępujemy do pracy w przypadku zupełnie nowej strony, świeżej domeny, a inaczej w przypadku domen z historią jeśli chodzi o pozycjonowanie. Analiza pozwala również ocenić jak dotychczasowa sytuacja była zgodna z celami biznesowymi oraz czy i jak zaspokajała potrzeby związane na przykład ze sprzedażą, pozyskiwaniem leadów, zapytań ze strony Klientów.
Propozycja działań
Propozycja działań sprowadza się do przedstawienia między innymi propozycji słów kluczowych do pozycjonowania, wskazania obszarów widoczności w Google, które chcemy osiągnąć.
Co ważne omawiamy naszą strategię, w tym przedstawiając jak chcemy osiągnąć zamierzone efekty.
Audyt SEO
Zanim przystąpimy do pracy analizujemy stronę pod względem przyjazności względem wyszukiwarki Google. Ten krok pozwala nam przygotować się do następnego jakim jest wdrożenie optymalizacji strony
Optymalizacja strony
W naszej branży często mówi się potocznie czy strona jest “seo friendly” czyli czy jest przyjazna. Aspekt ten dotyczy technicznych kwestii m.in. struktury kodu, szybkości wczytywania, ustawień metatagów, konfiguracji po stronie serwera oraz innych zagadnień. Odpowiednia praca nad stroną pozwala sprawić, aby Google polubiło stronę, a to jest przepustką i warunkiem koniecznym do wysokich pozycji. Zazwyczaj sami przeprowadzamy optymalizację, którą konsultujemy na bieżąco, aby informować jakie zmiany nastąpią. Zdarza się, że z różnych powodów nie możemy otrzymać danych do dostępowych do strony, wynikać to może z formalnych kwestii. Wtedy przygotowujemy odpowiednią specyfikację z zaleceniami do prowadzenia przez programistów.
Optymalizacja kontentu
Poza technicznymi aspektami optymalizacji przeprowadzamy także optymalizację treści. Roboty Google analizujące stronę starają się zrozumieć treść i kontekst. Naszym zadaniem jest, aby treść została odpowiednio zinterpretowana przez Google. Wymaga to optymalizacji treści zawartych na stronie. Często jest to także praca na rozbudową treści oraz stałego rozwoju bloga/aktualności.
Link building
To ważny i stały element procesu skutecznego pozycjonowania. Pozyskiwanie linków do strony ma na celu zbudowanie odpowiedniego autorytetu. Za przeliczenie tych działań odpowiada skomplikowany algorytm Page Rank, który kiedyś przypisywany do strony przedstawiał wartość od 0-10. Google wycofało te ocenę, jednak algorytm Page Rank nadal funkcjonuje i przelicza w odpowiedni sposób linki kierujące do pozycjonowanej domeny. Umiejętny link building wymaga dużej wiedzy i sporego doświadczenia. Nieumiejętne pozyskiwanie linków potrafi nawet zaszkodzić pozycjonowanej domenie. Stale prowadzimy testy na temat skuteczności różnych metod linkowania, z których wybieramy te dające najlepsze efekty.
Raportowanie i analiza
Na koniec każdego miesiąca przygotowujemy raport, analizę i podsumowanie działań. Wyznacznikiem dobrze wykonanej przez nas pracy są nie tylko wysokie pozycje, ale także wzrost ogólnej widoczności strony w Google, wzrost ruchu. W naszej współpracy ważne jest bycie w stałym kontakcie z Klientem, aby weryfikować efekty na bieżąco. Kluczowe są dla nas informację odnośnie wzrostu leadów, zapytań lub sprzedaży.
- Indywidualne warunki współpracy
Nie działamy szablonowo, proponujemy, ale jesteśmy otwarci na dostosowanie warunków współpracy do potrzeb. Uważnie słuchamy naszych Klientów i wiemy, że każdy biznes rządzi się swoją specyfiką. Ważne jest dla nas wypracowanie współpracy z zadowoleniem dla obu stron. - Bezpośredni kontakt ze specjalistą SEO
U nas nie ma pośredników w postaci opiekunów klienta, “accountów” czy konsultantów. Kluczowe dla nas jest, aby nasi Klienci kontaktowali się z osobą kompetentną i odpowiedzialną za proces pozycjonowania. - Zdrowe relacje
Nie jesteśmy formalistami, którzy po 16 godzinie nie odbierają telefonów lub nie doradzą, bo wybiega to poza ramy współpracy. Chętnie pomagamy i doradzamy naszym Klientom również w obszarach wybiegających poza ustaloną współpracę, a Klienci chętnie korzystają z naszych porad. - Możliwe najkrótszy okres wypowiedzenia, brak kar lub zobowiązań
Jesteśmy zdecydowanymi przeciwnikami związywania Klientów umowami i karami. U nas najczęściej proponujemy jednomiesięczny okres wypowiedzenia (liczony od dnia, a nie od następnego miesiąca). Mało tego w umowie nie znajdziesz mowy o żadnych karach lub zobowiązaniach po wypowiedzeniu umowy.