Pozycjonowanie Katowice

Zadzwoń 881 002 069 lub napisz kontakt@intoseo.pl
ul. Chorzowska 108/13
40-101 Katowice(woj. śląskie)
Numer NIP: 6482647038
Numer REGON: 242771388

Chorzowska108-Katowice

Pozycjonowanie lokalne(Katowice)

Według najnowszych informacji w samych Katowicach funkcjonuje na ten moment już ponad 36 000 przedsiębiorstw. Spora część tych firm codziennie walczy o dotarcie do klienta na rynku Katowickim i sam na pewno wiesz, że wygrywają Ci, którzy są najskuteczniejsi. Niezależnie od tego jaki profil działalności prowadzisz bez zaistnienia w Internecie Twój biznes praktycznie nie istnieje. Jednak posiadanie strony to jeszcze nadal za mało. Twoja internetowa wizytówka w postaci witryny internetowej nigdy nie spełni swojej roli jaką jest dotarcie do nowych klientów jeśli nie pojawisz się w Google.

Jako firma z Katowic, specjalizująca się w pozycjonowaniu stron w wyszukiwarce Google chcemy również najskuteczniej docierać do naszych potencjalnych partnerów biznesowych i dbamy by zawsze być na pierwszy miejscu na frazę „Pozycjonowanie Katowice„. Tym samym chcemy w wiarygodny sposób pokazać, że śmiało możesz nam zaufać.

pozycjonowanie-katowice

Wyniki w Google na zapytanie – pozycjonowanie Katowice

 

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych – w skrócie polega na osiągnięciu jak najlepszych pozycji w wyszukiwarce(np. Google, Bing) dla wybranych słów lub fraz kluczowych. Wyszukiwarki takie jaki jak Google indeksują strony internetowe przy pomocy robotów, które analizują treść każdej ze stron oraz zbierając wiele danych by dopasowywać odpowiednie strony do zapytań użytkowników. Roboty wartościują wiele czynników od których zależy na jakiej pozycji jest dana strona internetowa. Specjaliści SEO lub inaczej mówiąc pozycjonerzy dbają, aby strony internetowe były na jak najwyższych pozycjach dla określonych zapytań wpisywanych w wyszukiwarkę. Należy pamiętać, że pierwszym, bardzo ważnym elementem całego procesu jest dobór odpowiednich fraz do pozycjonowania. Odpowiednie frazy to przede wszystkim takie, które przyniosą na stronę internetową wartościowy ruch w postaci grupy docelowej czyli potencjalnych klientów. Nic nam po frazach, które nie generują ruchu, lub generują ruch w postaci użytkowników, którzy nie są zainteresowani treściami produktami czy też usługami na danej witrynie. Specjalista SEO w oparciu o różne narzędzia analityczne jest w stanie zbadać po jakich frazach klienci potencjalnie mogą szukać danego produktu, usługi bądź informacji. Również można szacownie określić jak popularne są dane zapytania, czyli ile mniej więcej osób wpisuje daną frazę.

Gdy uda nam się ustalić listę fraz do pozycjonowania kolejnym etapem jest przeprowadzenie audytu SEO serwisu internetowego. Audyt jest wnikliwą analizą witryny pod względem jej przyjazności względem wyszukiwarek takich jak Google. Ocenia się tu kwestie techniczne związane z budową strony takie jak poprawność kodu, strukturę adresów URL, odpowiednie parametry opisujące poszczególne elementy serwisu, takie jak grafiki. Również ważne są tu ustawienia po stronie serwera. Nie zapominajmy tutaj o warunku koniecznym w obecnych realiach pozycjonowania czyli o odpowiedniej treści na stronie. Przygotowanie odpowiedniej treści, lub potocznie mówiąc contentu jest niezbędne do tego, aby osiągnąć topowe pozycje na interesujące nas frazy. Część informacji jakie należy wprowadzić sugeruje samo Google – https://support.google.com/webmasters/answer/7451184.

Po przeprowadzonym audycie można przystąpić do optymalizacji, czyli wdrożenia wszystkich zmian i poprawek wynikających z poprzednio wykonanego audytu SEO. Optymalizacja zazwyczaj nie wpływa na wygląd oraz funkcjonowanie strony, natomiast część wymagane jest wprowadzenie treści oraz przeredagowanie ich. Pamiętamy przy tym, aby strona była bardzo przyjazna użytkownikom, bo takie strony właśnie lubi Google.

Kolejnym etapem pozycjonowania jest zbudowanie odpowiedniego zaufania względem Google po przez stworzenie odpowiedniego profilu linków prowadzących do strony. Jest to bardzo trudny proces, bowiem nieodpowiedni tak zwany „link building” może bardziej zaszkodzić niż pomóc w procesie zdobywania najwyższych pozycji w wyszukiwarce. Doświadczenie i widza w tym zakresie jest bezcenna.

Pozycjonowanie stron w Katowicach

Katowice należą do bardzo konkurencyjnych rynków jeśli chodzi o biznes. Dlatego chcąc pozyskać nowych klientów jak i również zyskać renomę należy zaistnieć w wyszukiwarkach w widoczny sposób w mieście jakim są Katowice. Jak to osiągnąć? Intoseo jest firmą z Katowic, która specjalizuje się w skutecznym pozycjonowaniu stron. Dbamy o naszych klientów z całej Polski, ale w tym również z Katowic, aby ich strony znajdywały się na najwyższych pozycjach w Katowicach na frazy związane z Katowicami np. w kombinacji „słowo kluczowe + Katowice”.

Ile kosztuje pozycjonowanie Katowice?

Do przygotowania wyceny pozycjonowania niezbędne są informacje dotyczące firmy. Finalna cena będzie uzależniona od fraz oraz ich ilości. Im bardziej konkurencyjna jest branża tym ceny są wyższe. Natomiast działając na rynku lokalnym jakim są na przykład właśnie Katowice ceny są niższe niż  przypadku działalności funkcjonujących na całą Polskę.

 


Szybka wycena:

Dane firmy:

tel. 881 002 069
e-mail: kontakt@intoseo.pl


Intoseo
ul. Chorzowska 108b lok. 13
40-101 Katowice
Numer NIP: 6482647038
Numer REGON: 242771388

Intoseo
© Copyright by Intoseo 2019 Pozycjonowanie Katowice